Roolipelit
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Foorumiin saa tehdä ja tehdäänkin erilaisia roolipelejä, jotta kaikilla olisi jotakin.

PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

Where the lunatics goes?

Siirry alas 
5 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava
KirjoittajaViesti
Yasu

Yasu

Viestien lukumäärä : 192

Where the lunatics goes? - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Where the lunatics goes?   Where the lunatics goes? - Sivu 5 EmptySu Elo 28, 2016 12:14 pm

Oliks ikävä Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Admin
Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 1130
Ikä : 26

ViestiAihe: Vs: Where the lunatics goes?   Where the lunatics goes? - Sivu 5 EmptySu Elo 28, 2016 12:17 pm

http://elaintarha.foorumini.com
Yasu

Yasu

ViestiAihe: Vs: Where the lunatics goes?   Where the lunatics goes? - Sivu 5 EmptySu Elo 28, 2016 12:32 pm

http://aijaa.com/lJZgaV

LOMAKE
NIMI x Marinette "Mari"/"Maria" Boagni
IKÄ x 22
NAINEN VAI MIES x hameväkinen
SEKSUAALISUUNTAUTUMINEN x bi
POTILAS VAI HENKILÖKUNTAA x potilas
PERUSTIETOJA x Mari joutui vuosi sitten hoitolaitokseen hänen riitansa exän kanssa. Ex-tyttöystävä oli pahoinpitelevä ja omistuksenhaluinen. Exä hakkasi häntä aina ja Marin perhe tiesi tästä, mutta Mari ei antanut heidän sekaantua asiaan. Yhtenä päivänä Mari halusi lopettaa suhteen jolloin hän kertoi eka poliiseille ja perheelleen. Lopulta, kun Mari oli kertomassa asiasta exälleen hän viilsi raanteensa auki ja soitti poliisit ja syytti Maria syyliseksi. Kukaan ei uskonut Maria jolloin hän joutui tänne.
MUUTA x tumman ruskeat hiukset, vaaleanruskeat silmät. 165cm pitkä. Olkapäässä tatuointi valtasormuksesta.

MINILOMAKE
Marinette Boagni x 22 x NAINEN  x bi x POTILAS x
Admin
Admin
Admin

ViestiAihe: Vs: Where the lunatics goes?   Where the lunatics goes? - Sivu 5 EmptySu Elo 28, 2016 12:38 pm

Mk :Ddd
Yasu

Yasu

ViestiAihe: Vs: Where the lunatics goes?   Where the lunatics goes? - Sivu 5 EmptySu Elo 28, 2016 12:48 pm

(^.^)
Admin
Admin
Admin

ViestiAihe: Vs: Where the lunatics goes?   Where the lunatics goes? - Sivu 5 EmptySu Elo 28, 2016 9:14 pm

Yasu

Yasu

ViestiAihe: Vs: Where the lunatics goes?   Where the lunatics goes? - Sivu 5 EmptyMa Elo 29, 2016 5:59 pm

Marinette
Ruskea silmäinen laittoi hiussuortuvansa korvansa taakse ja lähti joogasta pois. Mari huokaisi. Hän ollut täällä vuoden, koska hänen hullu ex. Ärhh. Haluan repiä sen typerän naisen hiukset irti kallosta. Mari ajatteli ja suunisti oleskelutilaa päin. Muistan, kun päädyin tänne. Yritin selittää ihmisille, että en ole hullu ja se oli hän. Hän pahoinpiteli minua, mutta ei... Minua ajatellaan hulluksi ja pakotettiin syömään rauhoittavia. Siitä minä suutuin ja huutelin kaikkea. Ehh. Hyvä alkuvaikutus eikö? Nyt puhunkin jo itselleni ajatuksissa. Nicee.. No, hullujen seurassa tässä tuleekin hulluksi. Hameväkinen vilkaisi oleskelu tilaa ja meni kirjahyllyn luo ottamaan sattuman varaisesti kirjan luettavakseen.
Admin
Admin
Admin

ViestiAihe: Vs: Where the lunatics goes?   Where the lunatics goes? - Sivu 5 EmptyMa Elo 29, 2016 6:22 pm

Jerome "Jellona" Lyon Boyd
En ollut saanut minkäänlaista vastausta, en edes inahdusta, ja oli kulunut jo ties kuinka kauan tässäkin seisten. Päätinkin tehdä oman pääni mukaan ja nostaa neidin omille jaloilleen. Sen jälkeen lähdin viemään häntä toimistoni suuntaan, mutta sitä ennen käännyin vielä viimeisen kerran toisen psykologin puoleen ja hymähdin, "Neiti Evans, jos teitä ei haittaa niin tulisin mielelläni juttelemaan myöhemmin tänään, vaikkapa vähän ennen kuin työvuorosi päättyy." Sen sanottuani jatkoin matkaani tämän toisen naispuolisen henkilön kanssa (?). Vaikka minun olisi pitänytkin viedä neiti toimistooni, lupauksieni mukaisesti, olinkin oikeasti kävelemässä eristyksien suuntaan. Olihan neiti hyvin arvaamaton ja sen lisäksi vielä hyökännyt henkilökunnan kimppuun. Olin päässyt neidin kanssa neljännen kerroksen tasolle (?), kun huikkasin vartijan luokseni. Annoin viimeisen katseen neitiin ja nyökkäsin vartijan suuntaan, joka otti tummahiuksisen neidin kädestä kiinni ja vei vapaaseen eristysselliin (?). Huokaisin syvään ja paransin lasieni asentoa. Lähdin sitten toimistoani kohti.
Admin
Admin
Admin

ViestiAihe: Vs: Where the lunatics goes?   Where the lunatics goes? - Sivu 5 EmptyMa Elo 29, 2016 6:24 pm

HUOM!! Kello on nyt 13.00
Yasu

Yasu

ViestiAihe: Vs: Where the lunatics goes?   Where the lunatics goes? - Sivu 5 EmptyMa Elo 29, 2016 6:38 pm

Marinette
Hameväkinen katsoi kirjaa. Siinä ei ollut otsikkoa, mutta se oli tummanvihreän värinen ja näytti aika vanhalta. Samalla kun Mari selasi kirjaa hän käveli toiseen kerrokseen. Kirja oli legendoista kertova mikä sai Marin hymyilemään. Mari rakasti legendoja ja luki niitä aina. Outoa, että en ole huomannut tätä kirjaa ennen. Samalla kun hameväkinen käveli ylös portaita ja luki kirjaa hän kuuli puhetta, mutta ei välittänyt. Huokaisu kuului Marinetten huulista ennen kuin kuului tömähdys ja kirja tippui lattialle josta myös kuuluis tömähdys. Marinette nosti kirjan nopeasti ja siirsi katseensa ylös. Hameväkinen näki keneen oli törmännyt lukiessaan kirjaa. "Anteeksi.. siitä, että törmäsin sinuun." Marinette mumisi välttäen katsekontaktia.
Admin
Admin
Admin

ViestiAihe: Vs: Where the lunatics goes?   Where the lunatics goes? - Sivu 5 EmptyMa Elo 29, 2016 7:04 pm

Korjasin rytistyneitä paidan kauluksia paremman näköisiksi, mutta siinä ajatuksissa en edes tajunnut katsoa eteeni. Niinpä rysäytin päin neitiä, joka oli minua päätä lyhyempi (?). Ensimmäinen reaktioni oli katsoa sattuiko isompia vahinkoja, mutta todettuani kaiken hyväksi katsahdin itse neitiin. "Olen pahoillani neiti hyvä, en yhtään tajunnut seurata muuta kulkua", totesin häpeissäni ja yritin löytää jonkinlaista kontaktia. Olin aikeissa nostaa neidin pudonneen kirjan, mutta hän kerkesikin ensin. "Mitä sinä olit lukemassa?" kysyin asiasta poiketen. Olin näet kiinnostunut lukemaan kaikenlaista kirjallisuutta ja se, että joku oikeastaan törmäsi minuun lukiessa kirjaa sai sukat pyörimään jaloissani.
Simile

Simile

Viestien lukumäärä : 694
Ikä : 24

ViestiAihe: Vs: Where the lunatics goes?   Where the lunatics goes? - Sivu 5 EmptyMa Elo 29, 2016 7:12 pm

Priya Odette Evans
Seuraan Jeromen toimia, mutta keskitän huomioni lopulta poikaan, joka jäi minun huomaani. Nostan poikaa kainaloista (?) saadakseni hänet pystyyn, ja olen lähdössä nuori mukanani toimistolleni, mutta Jerome keskeyttääkin minut. "T-toki", mutisen kummissani miehelle, joka jatkaa matkaansa tyttösen kanssa. Siinä astellessamme toimistolleni (?) päätän, että olisi parempi jos juttelisin jotakin pojan kanssa. "Sinulla taisi jäädä juttu kesken?" yritän avata keskustelua.

Evie Reed
Herään hiljalleen oleskelutilan sohvalta. Hipaisen oikealla kädelläni poskeani - kostea. Seuraavaksi kosketan tulikuumaa otsaani. Oloni on aivan kamala, mutten jaksa enää välittää siitä. Yritän nousta istumaan, mutta vihlaiseva kipu tuntuu lävistävän aivoni. Parkaisen kivusta. Lysähdän takaisin makuulle, mutta kääntäessäni katsettani hieman vasemmalle huomaan, kuinka tumma hahmo lähestyy minua. "Ei, ei, mene pois.." soperran paniikin vallassa. Hahmo lähestyy minua uhkaavan näköisenä. "Lopeta! Sinun piti kadota!" huudan hysteerisenä yrittäessäni käpertyä sohvalle piiloon hahmolta.
Yasu

Yasu

ViestiAihe: Vs: Where the lunatics goes?   Where the lunatics goes? - Sivu 5 EmptyMa Elo 29, 2016 7:16 pm

Marinette
Ruskea silmäinen naurahti. 'Se oli kyllä minun vika.' Mari hymyili hieman leveämmin, mutta tajuttuaan sen hän pisti naamansa takaisin neutraaliksi. Housuväkinen kysyi mitä Mari oli lukemassa. 'Ah..öhmm..' Puna nousi hameväkisen kasvoille. 'Luen oikeastaan paljon, mutta tänään löysin tämän kirjan. Öh.. Se kertoo erilaisista legendoista ja kansantaruista. Olen aina pitänyt niistä. Esimerkiksi.. Lohikäärmeitä, Kentaureja, peikkoja ja haltioita.' Hymy palasi naisen kasvoille. 'Kaikenlaista' Mari siirsi painon toiselle jalalleen ja katsoi miehen egoa. Mies oli pitkä ja ryhdikäs. Ei voi kieltääkään hyvännäköisyyttä. 'En ole tavannut ennen teitä.. Herra-?'
Admin
Admin
Admin

ViestiAihe: Vs: Where the lunatics goes?   Where the lunatics goes? - Sivu 5 EmptyMa Elo 29, 2016 7:41 pm

Katsahdin vihreäkantiseen kirjaan ja hymähdin. "Populus mythos", sanahdin hymyillen lempeästi ja jatkoin, "Toisin sanoen kansan uskomus. Mielenkiintoinen aihepiiri teillä neiti siinä." Olin opiskellut yliopistossa sivuaineena juurikin urbaanilegendoja ja kansantaruja, joten kirja kuulosti sikäli mielenkiintoiselta. "Kutsukaa minua vain Jeromeksi", vastasin hymysuin ja nostin katseeni neidin silmille, "Millähän nimellä minun olisi soveliasta kutsua teitä, neiti hyvä?" Korjasin lasieni asentoa.
Yasu

Yasu

ViestiAihe: Vs: Where the lunatics goes?   Where the lunatics goes? - Sivu 5 EmptyMa Elo 29, 2016 8:01 pm

Marinette
Hameväkinen kuunteli nuorta herraa mielenkiinnolla ja pieni hymy kasvoilla. Älä punastu. Älä punastu. 'Pidän juuri kaikenlaisesta "yliluonnolisesta".' Mari mumisi ja kuuli herran nimeksi Jerome. Kiva nimi. 'Nimeni on Marinette, mutta voitte kutsua minua Mariksi.' Neiti hymyili. 'Tota oletteko täällä töissä?' Hameväkinen nosti toista kulmaansa. Ehkä jos olen oma itseni ja hän huomaa, että olen normaali voin päästä täältä karmesta paikasta pois. Otetaan vain askel kerrallaan.
Admin
Admin
Admin

ViestiAihe: Vs: Where the lunatics goes?   Where the lunatics goes? - Sivu 5 EmptyMa Elo 29, 2016 8:14 pm

Tutkailin neidin eleitä ja liikehdintä jokaisen sanan kohdalla. Siinä oli jotakin outoa, hermostuneisuutta jopa. "Siinäpä sievä nimi", totesin hymähdyksen kera. Hieraisin niskaani ja pieni viaton naurahdus karkasi huulieni välistä. "Olenhan minä", vastasin hymyillen, "Oletteko te neiti kenties uusi täällä vai onko minulta jäänyt jotain huomaamatta?" Vilkaisin neidin olan yli, sillä minusta tuntui kuin joku olisi viittonut minua luokseen.
Simile

Simile

Viestien lukumäärä : 694
Ikä : 24

ViestiAihe: Vs: Where the lunatics goes?   Where the lunatics goes? - Sivu 5 EmptyMa Elo 29, 2016 8:20 pm

Evie Reed
En pysty jäädä paikalleni. Adrealiini virtaa suonissani, minkä ansiosta ponnistan itseni pystyyn vaikka päätäni jomottaakin aivan vietävästi. Varovasti lähden juoksuun, jalka, toinen. "Älä tule lähemmäs!" huudan hysteerisenä. Ryntään ulos kirjastosta, mutten tiedä minne paeta - se seuraa kuitenkin. Alan hyperventiloida ja kyyneleet polttelevat silmiäni. Lyyhistyn kivun, pelon sekä ahdistuneisuuden vuoksi aulan viileälle lattialle. "Ei.. anna jo olla.. en tee enää mitään, mistä et pidä.. kiltti", soperran itkien tummalle hahmolle.
Yasu

Yasu

ViestiAihe: Vs: Where the lunatics goes?   Where the lunatics goes? - Sivu 5 EmptyMa Elo 29, 2016 8:36 pm

Marinette
Marinette katsoi miehen kasvoja. Vau. Hienoo Mari! Tuijota tuntemattoman kasvoja. Ruskea hiuksinen mumisi kiitoksen ja vilkaisi jalkojaan hieman turhautuneena. 'Olen ollut täällä vuoden, mutta pysyn etäällä muista. Tämä on pisin keskustelun jonka olen pitänyt nyt.' Mari selitti hieman neutraalisti ja näki miehen vilkaisevan tämän olan yli jolloin tyttö myös vilkaisi sinne, mutta ei nähnyt mitään.(?) Marinette katsoi taas mieheen. 'Katos tällä hoitolaitoksella on suuri ongelma. Olen terve ja minut heitettiin tänne. Arvaa kuinka mukavaa se on.' Marinette totesi hieman vakavana. 'Mutta sinua ei varmaan kiinosta tarinani.'
Admin
Admin
Admin

ViestiAihe: Vs: Where the lunatics goes?   Where the lunatics goes? - Sivu 5 EmptyMa Elo 29, 2016 9:08 pm

Yllätyin neidin avautumisesta niin että ilmeenikin kieli siitä. "En tiedä olenko otettu tästä", vastasin hymynhäive huulillani, "Mutta olen onnellinen puolestasi, että olet yhä tässä, neiti Marinette." Ontto tunne jäi vaivaaman minua. Jatkoin tästä tunteesta huolimatta neidin kuuntelua ja laskin etusormen huulilleni. "Kuulostaisi siltä, että sinun pitäisi mennä jonkun luotettavan ihmisen juttusille ja todistaa, että olet ihan järjissäsi", vastasin pidemmän selityksen kautta ja hymähdin välissä. Korjasin lasieni asentoa. "Tietenkin minua kiinnostaa. Sen takiahan minä olenkin kyseisellä alalla. En vain satu tietämään kuka sinua hoitaa ja miksi tämä ihminen on tehnyt moisen väärinymmärryksen kanssasi", selitin kulmat kurtussa miettiväisen oloisena. "Haluaisiko neiti kertoa minulle psykologinsa nimen, jotta voisin jutella hänen kanssaan kahden kesken asiasta?" kysyin pieni toiveikas hymy huulilla.
Yasu

Yasu

ViestiAihe: Vs: Where the lunatics goes?   Where the lunatics goes? - Sivu 5 EmptyMa Elo 29, 2016 9:22 pm

Marinette
Vattu.Noni nolasin itteni. Marinetten poskille alkoi tulla punaa. Okei. Ei paniikkia. Hengitä.. Hameväkinen hymyili, koska ei ollut oikeastaan puhe ihminen, mutta nyt Mari voisi palpattaa tuntikausia. Mari huokaisi kun mies selitti luotettavasta ihmisestä. 'Oikeastaan minulla ei ole psykologia. Kyllä he yrittivät, mutta... Se psykologi oli kurttuinen vanha pappa joka ei kuulu yhtään mitään. Joten minulla ei kellään jolle puhua.' Marinette selitti pieni virne huulillaan,joka muuttui sitten suoraksi viivaksi. Silmät polttaa...Jos hitto alan itkemään suutun itselleni. Marinette räpytti silmiänsä kyyneleiden varalta.
Admin
Admin
Admin

ViestiAihe: Vs: Where the lunatics goes?   Where the lunatics goes? - Sivu 5 EmptyMa Elo 29, 2016 9:33 pm

Katsahdin vakavoituen neiti Marinettea. "Jos haluat itkeä se on ihan okei, ja uskon, että se olisi jopa hyväksikin", totesin rauhallisella äänensävyllä ja astuin lähemmäksi neitiä. Laskin käteni neidin olkapäälle ja loin katsekontaktin häneen. "Haluaisitko neiti Mariette kenties omakohtaisen psykologin? Sattuisin tietämään muutaman hyvän, joita voisin suositella", selitin pieni ystävällinen hymy huulillani ja lisäsin perään, "Ja he olisivat ainakin nuoria, joten heillä ei olisi kuulossakaan vikaa." Mieleni teki viedä neiti vastaanotolleni ja tehdä kaikki paperityöt heti valmiiksi, mutta en ollut oikein varmaa siitä olisinko oikea henkilö auttamaan Marinettea.
Yasu

Yasu

ViestiAihe: Vs: Where the lunatics goes?   Where the lunatics goes? - Sivu 5 EmptyMa Elo 29, 2016 9:47 pm

Marinette
Hengittäminen kävi vaikeaksi. Neitoikainen sulki silmänsä ja hegitti sisään ja ulos. 'Ihmiset aina sanovat itkemisen auttavan. Mitä se autaa olla itsesäälissä?' Nuori mies pistää kätensä neitokaisen olkapäälle, mikä saa hänet tekemään katsekontaktin. Neito räpyteli silmiään. 'E-etkö sinä voisi olla psykologini?' Neito pystyi sanomaan. Mari virnisti vähällä nauraa. 'Tunnut ihmiseltä jolle voi puhua. Ja ..eh... Olet ensimmäinen henkilö jolle puhun pitkään aikaan.' Neito sai pienen kauniin hymyn kasvoille.
Admin
Admin
Admin

ViestiAihe: Vs: Where the lunatics goes?   Where the lunatics goes? - Sivu 5 EmptyMa Elo 29, 2016 10:04 pm

Katsahdin neitiä pienesti päätäni kallistaen. "Ei itsesääli autakkaan vaan se, että hyväksyt myös negatiiviset, sinut heikoksi saavat tunteet", vastasin pienesti hymyillen, "Joten, kun itket älä ajattele sitä heikkoutena tai itsesäälinä. Ajattele se tunteena, joka pitää purkaa ja näyttää aina silloin tällöin." Katsahdin hämilläni neitiä ja hymähdin, "Minäkö? Oletko varma, että olen oikea ihminen auttamaan sinua?" kysyin hieman epävarman oloisena. Oli asia erikseen ottaa käsittelyyn ihminen, joka ei ymmärtänyt sen enempää tähtitieteestä kuin oikeasta elämästäkään, mutta ihminen, joka oli ihan järjissään? Olisikohan minusta siihen? "Oletko varma, että olisit valmis avautumaan minulle kaikesta tapahtuneesta?" jatkoin kyselemistä, sillä se tuntui tällä hetkellä viisaimmalta vaihtoehdolta.
Yasu

Yasu

ViestiAihe: Vs: Where the lunatics goes?   Where the lunatics goes? - Sivu 5 EmptyMa Elo 29, 2016 10:11 pm

Marinette
Hameväkinen naurahti. 'Kai sen voi katsoo tuosta kuvakulmasta.' Neiti hymyili vinosti ja seisoi suorassa katsoen mieheen. 'Selvä. En ajattele sitä itsesäälinä.' Neiti sanoi. 'Uskon niin. Sinulle on hyvin helppo puhua.' Hameväkinen sanoi epäröivälle (?) miehelle. Marinette nyökkäsi. 'Uskon, että pystyn siihen.' Marinette sanoi hieman rentoutuneena.
Admin
Admin
Admin

ViestiAihe: Vs: Where the lunatics goes?   Where the lunatics goes? - Sivu 5 EmptyMa Elo 29, 2016 10:21 pm

Otin syvän henkäyksen ennen kuin edes harkitsin sanomiani. Laskin kolmeen pääni sisällä. Yksi, tämä on hyvä idea. Kaksi, sinun kuuluu auttaa ihmisiä. Kolme, tämä on työtäsi. Loin sitten ystävällisen - ehkä hieman lempeän - katseen neitiin. "No, jos neiti on sitä mieltä niin ehkä voin alkaa henkilökohtaiseksi psykologiksesi", vastasin pieni hymynhäive huulillani. Korjasin lasieni asentoa ja suoristin ryhtiäni, "Mutta meidän pitää täyttää muutama paperi työhuoneessani, jos se ei siis haittaa teitä neiti Marinette." Kävelin neidin ohi vähän matkan päähän ja käännyin katsomaan hänen suuntaan. "Teidän jälkeenne", totesin hymyillen ja pidin neidille lasiovea auki.
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Where the lunatics goes?   Where the lunatics goes? - Sivu 5 Empty

Where the lunatics goes?
Takaisin alkuun 
Sivu 5 / 8Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Roolipelit :: Ensimmäinen kategoriasi :: Ensimmäinen foorumisi-
Siirry: