Foorumiin saa tehdä ja tehdäänkin erilaisia roolipelejä, jotta kaikilla olisi jotakin. |
|
| Where the lunatics goes? | |
| | |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Simile
Viestien lukumäärä : 694 Join date : 15.07.2015 Ikä : 24 Paikkakunta : Planeetta Mars
| Aihe: Vs: Where the lunatics goes? Ma Heinä 04, 2016 12:29 am | |
| Evie Reed Huitaisen hahmoa kädelläni, ja se katoaa. Käännyn tohtorin puoleen ajatuksissani. "Äh. Ei kukaan", tokaisen kuin asialla ei olisi minulle mitään väliä. Vedän jalkani risti-istuntaan kuunnellessani Jeromen ehdotusta. Tutkin miehen liikkeitä ja punnitsen hänen sanojaan. "Minä odotan täällä", vastaan lopulta pitkän hiljaisuuden jälkeen (?). Hahmo käskee minun olla luottamatta häneen, ja niinhän minä oikeastaan teenkin. Haluan vain lääkkeeni. Käännyn jälleen ikkunan puoleen - eli käännän selkäni miehelle - ja jatkan etsimistä. | |
| | | Admin Admin
Viestien lukumäärä : 1130 Join date : 15.07.2015 Ikä : 26
| Aihe: Vs: Where the lunatics goes? Ti Heinä 05, 2016 3:10 pm | |
| Jerome "Jellona" Lyon Boyd Katselin hetken neidin huonetta ja painoin muistiini sen yksityiskohtia. Havahduin kuitenkin takaisin todellisuuteen, kun Evie kertoi odottavansa huoneessaan. Nyökkäsin päätäni ja hymähdin perään. "Tulen pian", totesin hymynhäive huulillani ja lähdin huoneesta. Suuntasin askeleeni kohti henkilökunnan tiloja. Muutama käännös oikealle ja vasemmalle ja olin perillä. Nappasin avaimet taskustani ja avasin huoneen oven. Yllätys, yllätys, huone oli tyhjillään. Astuin rohkeasti sisälle ja laitoin oven raolleen. Kävelin erään lääkekaapin luo ja katsahdin lääkkeet läpi. Oikeastaan näitä lääkkeitä ei olisi noin vain saanut antaa potilaille, mutta tuskin kukaan saisi koskaan edes tietää tästä. Luettuani muutamaa etikettiä tartuin parhaimpaan vaihtoehtoon ja lähdin takaisin kohti neiti Reedin huonetta. Hetken kuluttua koputin Evien huoneen ovea ja astuin sisään. Olin ottamassa neidin annosta lääkepurkista, mutta sitten eräs hoitaja tuli tärkeän asiansa kanssa luokseni. Ajatuksissani laskin lääkkeet neidin yöpöydälle ja lähdin hoitajan matkaan. | |
| | | Simile
Viestien lukumäärä : 694 Join date : 15.07.2015 Ikä : 24 Paikkakunta : Planeetta Mars
| Aihe: Vs: Where the lunatics goes? Ke Heinä 06, 2016 12:47 pm | |
| Evie Reed Hymähdän tohtorille vastaukseksi, ja pian hän onkin jo mennyt. Varmistuttuani täysin, että kallonkutistaja on lähtenyt, lähden astelemaan varoen huoneeni ovelle. Olen juuri luikkimassa pakoon, mutta herra olikin yllättävän nopea. Kuulen tohtorin lähestyvät askeleet, minkä vuoksi otan pari juoksuaskelta päästäkseni takaisin sängylleni. Hetki sen jälkeen, kun asetuin takaisin paikalleni, kuuluu koputus ja Jerome astuu sisälle huoneeseeni lääkepurkki kädessään. Puren alahuultani odottaessani, että hän vihdoin ojentaisi lääkkeeni minulle, mutta sitten hän lähteekin hoitajan mukaan. "Pahus!" murahdan turhautuneena. Tuijotan yöpöydälläni lojuvaa purnukkaa, jonka tohtori hyvin huolimattomasti jätti tänne. "Anna mennä vaan. Ei kukaan saa tietää", ääni päässäni kertoo. Pudistelen päätäni itsekseni. "En voi. Jos joku saakin tietää, menetän luottamuksen täysin", vastailen itselleni. Hyvistä aikeistani huolimatta tartun houkuttelevaan purkkiin, ja ravistan sieltä muutaman pillerin. En kuitenkaan syö lääkkeitä, vaan jään tuijottamaan niitä punniten vaihtoehtojani.
Priya Odette Evans Olen matkalla takaisin toimistooni, mutta huomaankin hyvin hämmentyneen nuoren miehen minun nähdäkseni pakenevan sisälle (?). Seuraan ikkunasta pojan juoksua (?), mutten puutu vielä asiaan - hänhän saattaa vain inhota sadetta, minkä takia hän haluaisi nopeasti sisälle. Päätän kuitenkin ottaa asiasta selvää, minkä ansiosta menen jälleen ulos sateeseen. "Hei, onko kaikki hyvin?" kysyn miehenalulta ehkä yhden typerimmistä kysymyksistä, mutten yksinkertaisesti keksinyt muutakaan. | |
| | | Admin Admin
| Aihe: Vs: Where the lunatics goes? Ke Heinä 06, 2016 9:27 pm | |
| | |
| | | Simile
| Aihe: Vs: Where the lunatics goes? Ke Heinä 06, 2016 9:38 pm | |
| | |
| | | Admin Admin
| Aihe: Vs: Where the lunatics goes? Ke Heinä 06, 2016 9:39 pm | |
| | |
| | | Simile
| Aihe: Vs: Where the lunatics goes? Ke Heinä 06, 2016 9:40 pm | |
| //Juu, tulin kattoo jos tääl ois elämää :'DD | |
| | | Admin Admin
| Aihe: Vs: Where the lunatics goes? Ke Heinä 06, 2016 9:52 pm | |
| | |
| | | Simile
| Aihe: Vs: Where the lunatics goes? Ke Heinä 06, 2016 10:04 pm | |
| | |
| | | Admin Admin
| Aihe: Vs: Where the lunatics goes? Ke Heinä 06, 2016 10:49 pm | |
| | |
| | | Sociality Sucks
Viestien lukumäärä : 319 Join date : 19.07.2015
| Aihe: Vs: Where the lunatics goes? To Heinä 07, 2016 3:24 pm | |
| MAKSIM hidasti vauhtiaan huomattuaan suuren välimatkan kaksoissiskoonsa. Nuorukainen halusi pitää pienen hengähdystauon, mutta hänen harmikseen sekään ei onnistunut. Maxin ei auttanut muuta kuin pysähtyä kokonaan ja vastata hänelle esitettyyn kysymykseen. "Ei, ei ole. Eräs hullu nainen seuraa minua kaikkialle", toiseltaan nimeltään Devan vastasi turhautuneena ja antoi katseensa vaellella siellä täällä. Miksi rakennus näytti erilaiselta? "Missä ovat Janet ja Todd?" nuorukainen kysyi heti perään ja jäi tutkailemaan katseellaan suurta ikkunaa. Tuossa oli jotakin tuttua. Mireya saavutti pian kaksoisveljensä, mutta mitä kaunottaren silmät näkivätkään? Joku hamehelmainen oli jo vienyt nappisilmäisen huomion. "MAX!" tummaverikkö huudahti kyyneliään niellen. Ei mitään. Prinsessa päätti kokeilla jotain hieman järeämpää ja tarttui veljeään olkapäästä kiinni. Maksim säpsähti ajatuksistaan ja kääntyi hamehelmaisen suuntaan. "Sinä.." nuorukainen vastasi huokaisten ja riuhtaisi itsensä vapaaksi neitokaisen kosketuksesta. Kaunotar horjahti hieman. "Kuka hän on?" Mireya kysyi osaksi vihaisena ja käänsi katseensa toiseen hamehelmaiseen, "Hänenkö takia välttelet minua?" Pieni viha alkoi kyteä tummaverikössä. | |
| | | Simile
| Aihe: Vs: Where the lunatics goes? Pe Heinä 08, 2016 12:29 pm | |
| Priya Odette Evans Kurtistan kulmiani pojan kertoessa, että joku hullu seuraa häntä. "Missä..?" kysymykseni jää kesken, kun hän kysyykin minulle tuntemattomien nimien olinpaikkaa. "Kuule", haen katsekontaktia hämmentyneeseen nuorukaiseen, "täällä ei ole ketään sen nimisiä." Yhtäkkiä korvia vihlova huudahdus kutsuu luultavimmin edessäni olevaa poikaa. Pian tyttö riuhtookin jo nuorta herraa. En voi vielä tehdä mitään vaan katson, kuinka tilanne etenee. Nuoret näyttävät aivan kaksosilta, mutten voi olla varma. "Nyt riitti, nuori nainen", tokaisen käskevään sävyyn. "Olen tohtori Evans, ja tulin katsomaan tämän pojan tilaa", aloitan. Erotan nuoret parhaani mukaan toisistaan (?) ja astun heidän väliin. "Te tulette nyt hetkeksi rauhoittumaan, ja katsotaan sitten, kuinka käy", kerron rauhallisena. "Sopiihan tällainen järjestely?" annan katseeni käydä molemmissa varmistaakseni, että saisin heidät kaikessa rauhassa toimistolleni. | |
| | | Admin Admin
| Aihe: Vs: Where the lunatics goes? Pe Heinä 08, 2016 11:45 pm | |
| | |
| | | Admin Admin
| Aihe: Vs: Where the lunatics goes? Su Heinä 10, 2016 9:01 pm | |
| | |
| | | Simile
| Aihe: Vs: Where the lunatics goes? Su Heinä 10, 2016 9:28 pm | |
| | |
| | | Admin Admin
| Aihe: Vs: Where the lunatics goes? Su Heinä 10, 2016 9:31 pm | |
| | |
| | | Simile
| Aihe: Vs: Where the lunatics goes? Su Heinä 10, 2016 9:34 pm | |
| //Mitäs tässä. Tulin taas kattoon, jos tääl ois jotain eloa :'D | |
| | | Admin Admin
| Aihe: Vs: Where the lunatics goes? Su Heinä 10, 2016 10:03 pm | |
| Jerome "Jellona" Lyon Boyd Kuuntelin puolikuolleena muiden "parannusehdotuksia" pidellen toisessa kädessäni kahvikuppia ja toisessa muistivihkoa. "Tämän laitoksen takia jo kymmeniä ihmisiä on kadonnut ja päätyneet ties minne. Minun niskaani hengitetään, liiankin raskaasti, joten minun mielestäni olisi parasta jos kiristäisimme potilaiden vapautta ja veisimme joitakin vapauksia. Puhumattakaan heidän ylellisyyksistä. Ja mitä työntekijöihin tulee uskoisin, että jos veisitte hoidokkeja useammin eristyksiin he saattaisivat jopa oppia tavoille", vaikutusvaltainen herra kertoi tilastojaan esitellen. En koskaan oikein osallistunut kokouksiin kovinkaan aktiivisesti. Osaksi sen takia, koska olin uusi täällä ja kukapa ottaisi keltanokkaa tosissaan? "Jos saanen sanoa ammattilaisen mielipiteeni niin jokainen väitteesi suorastaan pilkkaa minun ja muiden tehtyä työtä täällä puhumattakaan potilaiden. On yksi asia olla itse kentällä ja vaatia muutoksia, mutta toinen asia istua päivät tuolissaan ja etsiä jotain korjattavaa", selitin hyvinkin kiihtyneenä. Huomasin kaikkien katseen itsessäni ja se veti minut hiljaiseksi. Jotkut katsoivat jopa ihailevasti, toiset mulkoilivat ja eräs oli tappaa minut katseellaan. Hörppäsin kahviani, jotten kohtaisi Johdon herran tappavaa katsetta. "Mikä on nimesi?" hän kysyi vakavoituen ja ehkä jopa hieman vihaisesti. Nousin ylös penkiltäni ja laskin kuppini kahvipöydälle ja repäisin itseni ylös nojatuolista. Korjasin lasieni asentoa ja otin rohkean, ehkä tyhmän, askeleen lähemmäksi herraa. "Jerome Boyd", vastasin hieman takkuilevasti. "Mutta jos suotte jatkaisin jälleen maailmanparantamista", lisäsin heti perään ja lähdin ovesta sukkelasti. En halunnut olla siinä huoneessa enää sekunttiakaan. Ajautuessani ajatuksieni syöveriin suuntasin askeleeni kohti takapihan terassia. Olin ansainnut tupakkatauon. Portaat alas ja perillä oltiin. Nappasin tupakan melko tyhjästä askistani ja sytytin sen heti astuttuani ulos. | |
| | | Simile
| Aihe: Vs: Where the lunatics goes? Ke Heinä 13, 2016 12:03 pm | |
| Evie Reed Puristan lääkkeitä nyrkkini sisällä ja odotan, mutta ketään ei kuulu. Hahmo kannustaa minua ottamaan lääkkeet omatoimisesti, ja niin lopulta teenkin. Nielaistuani ensimmäiset, tartun uudestaan lääkepurnukkaan ja ravistan sieltä vielä muutaman tabletin. En kuitenkaan syö niitä, vaan suljen ne nyrkkini sisään piiloon, ja etsin sopivan piilon huoneestani. Työnnän sänkyäni päästäkseni käsiksi sen takana olevan seinän irtonaiseen listaan. Raotan hiukan listaa saadakseni pillerit piiloon tarkastajilta. Lopuksi työnnän sängyn takaisin paikalleen. Tartun vielä kerran purnukkaan, mutta vain sulkeakseni sen huolellisesti, minkä jälkeen laitan sen takaisin yöpöydälleni. En halua olla huoneessa, kun joku hoitaja eksyy tänne, joten päätän lähteä takaisin kirjastoon. | |
| | | Sociality Sucks
Viestien lukumäärä : 319 Join date : 19.07.2015
| Aihe: Vs: Where the lunatics goes? To Heinä 14, 2016 11:29 pm | |
| MAKSIM vilkaisi tohtori Evaniksi esittäytyneen hamehelmaisen suuntaan. "Saanko sen jälkeen jatkaa rakkaideni etsimistä?" nuorukainen kysyi kulmaansa kurtistaen ja siirsi sitten katseensa muualle tohtorista. Nappisilmäinen ei ollut vieläkään oikein varma kuka tämä Evans oikeastaan oli tai mitä hän haluaisi Maxista, mutta nuorukainen ymmärsi, että oli parempi olla mieliksi kuin riesaksi. "Mennäänkö?" toiseltaan nimeltään Devan kysyi pieni tekaistu hymy huulillaan. Mireya taas ei ollut kovinkaan iloinen toisen hamehelmaisen läsnäolosta, ja totta puhuen tohtorin väliintulo vain pahensi kaunottaren pinnan alla kuohuvaa vihaa. Ei kulunut muutamaa minuuttia pidempään, kun tummaverikkö olikin tohtorin kimpussa. Toiseltaan nimeltään Dinah käyttäytyi kuin mielipuoli, joka hän olikin. Mustasukkainen hamehelmainen nyyhkytti ja huusi samanaikaisesti. "SINUN TAKIASI JOUDUIMME TÄNNE", prinsessa huusi hysteerisesti ja veti tohtori Evansia hiuksista (?), "SINÄ TUHOSIT RAKKAAN VALTAKUNTANI." Maksim katsoi vierestä, sillä häntä pelotti mennä väliin. Tummaverikön sanat saivat kuitenkin nuorukaisenkin huomion. "MIREYA, LOPETA!" nappisilmäinen huudahti kuin unesta heräten ja veti prinsessan pois tohtorin päältä (?). "MIREYA", Max totesi kovaan ääneen sylissään olevalle hamehelmaiselle etsien katsekontaktia. Maksim piti kaksoissiskostaan tiukasti kiinni ja yritti saada häneen tolkkua. Tummaverikkö puolestaan ei tiennyt minne katsoa ja ketä kuunnella.
/Hei kaikki. C: | |
| | | Simile
| Aihe: Vs: Where the lunatics goes? Pe Heinä 15, 2016 11:44 am | |
| Priya Odette Evans Nyökäytän hajamielisenä päätäni nuorelle herralle: "Totta kai." Saan nuorukaiset juuri oven sisäpuolelle (?), ja ehdin ajatella, että tällä kertaa onnistuisin työssäni, mutta sitten neitokainen päättääkin alkaa riehua. Räyhähenki hyökkää kimppuuni ja alkaa repiä niitä vähiä hiuksia päästäni. En saa käyttää väkivaltaa - vaikka mieleni tekisikin - joten minun ei auta kuin yrittää työntää lapsonen hienotunteisesti pois. Nuoren parin, sisarusten, ketä ovatkaan, huudot sekoittuvat enkä saa kunnolla selvää mistään. Lopulta poika vetää tytön pois ja tilanne rauhoittuu hieman. Painan kasvoni vasten kämmeniäni, ja huokaisen syvään. "Hyvä on. No niin", nostan katseeni nuoriin siistiessäni hiuksiani. "Entä, jos te kuljette sitten vaikka käsi kädessä vierelläni, takanani, edessäni aivan sama minulle, kunhan tulette. Mitä sanotte?" heitän uuden ehdotuksen ilmoille. "Jos ette siihenkään kykene, niin minulle ei jää muita vaihtoehtoja kuin kutsua apua", jatkan vakavana, "ja uskokaa, sitä te ette halua." Jään siis odottamaan, että raivotar ja hänen mikälie sitten saavat sanani perille ja saisivat vielä päätettyä kumman vaihtoehdon he haluaisivat.
//Hei C: Tulin muuten näin vain mieleen, että tää rope on nyt tänään ollu tasan vuoden olemas :'D | |
| | | Simile
| Aihe: Vs: Where the lunatics goes? Su Heinä 17, 2016 3:32 pm | |
| Evie Reed Lääkkeet alkavat hiljalleen vaikuttaa. Kiinnitän huomioni kylmään lattiaan, ja huomaan jättäneeni villasukkani jonnekin. "Kai sitä avojaloinkin pärjää", mutisen. Yllätyn, kun hahmo ei vastaa mitään. Ilokseni se on kadonnut - ainakin siksi aikaa kunnes lääkkeiden vaikutus katoaa. Hipsin pitkin rappusia alakertaan. Haluaisin livahtaa uudestaan ulos, mutta tiedän, etten olisi saanut edes lähteä huoneestani. Paljaat jalkapohjani läpsyvät vasten aulan parkettilattiaa etsiessäni sopivaa piiloa. Unohdan kuitenkin piilon muistaessani erään asian. "Eric", huokaisen nähdessäni etuoven. Minun olisi päästävä ulos - nyt heti - mutta tiedän varsin hyvin, ettei etuovi olisi paras pakotie. Päätän siis kokeilla takaovea, joka vie takapihalle. Pääsen lähes perille kenenkään pysäyttämättä, mutta siellä onkin jonkin sortin hässäkkä, ja kaiken huipuksi tohtori Boyd meni juuri ulos. Alan hiljalleen turhautua koko asiasta. Lopulta käperryn alakerran oleskelutilan sohvalle itkemään. | |
| | | Admin Admin
| Aihe: Vs: Where the lunatics goes? Su Elo 07, 2016 3:25 am | |
| Jerome "Jellona" Lyon Boyd Olin seisahtanut paikalleni ja ajatunut mieleni syövereihin tupakoinnin ohessa. Ongelmat kuitenkin löysivät minut nopeammin kuin olin arvellut, ja mielessäni pyörineet askareet olivat mennyttä. Kauhea kolina selkäni takaa hätkähdytti minua viimeistä myöten hereille ja sain kuin sainkin itseni liikkeelle. En päässyt takaovea pidemmäksi, kun jo tuttu naama ja kaksi vähemmän tuttua naamaa yllättivät minut. "Priya?" kysyin ikään kuin päästäkseni perille tilanteesta, "Mitä täällä tapahtuu?" Katsahdin siinä välissä näihin kahteen tuntemattomaan nuoreen, jotka näyttivät ainakin yhtä järkyttyneiltä kuin kollegani (?). En siis aikonut haaskata kenenkään aikaa sen enempää vaan otin härkää sarvista ja tökin kepillä jäätä. "Neiti, jos voisitte tulla mukaani se olisi hienoa", sanahdin hieman itsevarmemmin ja korjasin ryhtiäni. Ojensin käteni neidille, joka kökki nuoren miehen sylissä (?). "Lupaan auttaa teitä, missä ikinä haluattekaan apua", lisäsin perään ja pieni hymynhäive ylsi kasvoilleni. Olisi varmaan kaikille helpompaa - enimäkseen Priyalle - jos auttaisin toisen potilaan kanssa. | |
| | | Yasu
Viestien lukumäärä : 192 Join date : 16.07.2015
| Aihe: Vs: Where the lunatics goes? La Elo 27, 2016 6:28 pm | |
| | |
| | | Admin Admin
| Aihe: Vs: Where the lunatics goes? La Elo 27, 2016 9:12 pm | |
| | |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: Where the lunatics goes? | |
| |
| | | | Where the lunatics goes? | |